söndag 6 maj 2012

Cyklar.



Nu när det faktiskt är riktigt soligt om dagarna så har jag blivit sugen på att cykla. Även om det är lite krångligt att cykla precis där vi bor, så tar det inte lång tid att cykla ut till t ex Djurgården. Det är en stor frihetskänsla att cykla genom Stockholm, man kommer dit man vill på kortare tid medan man även hinner njuta av vinden och staden. Helst skulle jag vilja cykla till skolan på morgonen, men just den vägen är väldigt trafikerad. Så jag får nöja mig med att cykla på helgen än så länge. xx

P.S. Om du inte har spanat in The Sartorialist ännu så tycker jag att du ska göra det. Mycket inspiration finns att hämta där.

bilder från Thesartorialist.com

1 kommentar:

bettysbeundran sa...

Jag håller med om att det är en otrolig frihetskänsla att cykla. På tisd. cyklar jag till yogan och snart är det dags för vår K-himmelfärdscykling.